FURMINÁTOR-Úprava srsti JRT

23.07.2010 13:04

Toto je náš každodenní pomocník    FURMINÁTOR

Ač je můj první Jack, Cápa, hladkosrstý pes, bylo pro mě překvapením (stejně tak, jak to bude u mnoha začínajících chovatelů krátkosrstých psů), že nestačí se jen dívat, jak se srst leskne a sama se obstarává.

Cápa začala línat po čtvrtém měsíci věku.

Na doporučení mnoha chovatelů, jsem pořídila furminátor.

Je to „hrablo“, kterým krátkými tahy srstí, zbavuji psa chlupů, jenž jsou zadržovány v srsti a dříve či později sami vypadnou (nejspíše do interiéru našeho domu).

Furminátor není nepodobný hlavici holícího strojku. Proto je skutečně velmi účinný právě pro srst, jakou mají Jackové.

Oproti práci s jakýmkoli hřebenem, či kartáčem, se jedná o skutečně účinnou činnost, eliminující línání až o 90 % (uvádí výrobce, já myslím, že 50 %, je údaj relevantnější).

Při nákupu Furminátoru, doporučuji poohlédnout se na E-Bay  (přítelkyně mě upozornila na fakt, že z UK, je možné jej pořídit za cca 250 Kč)

https://search.eim.ebay.cz/?Query=furminator+uk 


https://www.dilusso.cz